Alla inlägg den 26 september 2007

Av Cecilia - 26 september 2007 17:36

Svenska kyrkan i Bredäng hade babysång i dag. Anna, Loke, Tereza och Gustav samt Edina och mamma gick dit. Det var massor av andra mammor med barn där. Edina skrattade nästan hela tiden när vi sjöng och dansade. Efteråt fick de vuxna fika om de ville.


Efteråt gick mamma, Tereza och Anna ut och åt på Tarantella i Bredäng. Det var trevligt förutom att mamma var rätt trött eftersom hon inte fått sova ordentligt på flera månader och ännu sämre de senaste nätterna. Det är tur att hon inte vet hur länge Edinas mage ska spöka om nätterna. Hade mamma vetat de första veckorna att hon inte skulle få sova mer än högst två timmar och ibland endast 30 minuter, i sträck, i över sju månaders tid så hade hon inte orkat. Konstigt nog så fungerar det när man tar varje dag som den kommer.


Katja och Tobias har erbjudit sin hjälp tidigare, men eftersom Edina vill amma så ofta blir det svårt att få avlastning. Mamma ska försöka följa ett knep där man vänjer barnet att inte ammas genom att ge vatten i stället.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards