Alla inlägg den 7 september 2007

Av Cecilia - 7 september 2007 15:26

Dagen har varit toppentrevlig med frukostsällskap och långpromenad. Loke och Anna kom i gryningen och så åt vi gemensam frukost.


I dag var det nära att olyckan var framme. Eftersom Edina ska vara i famnen nästan hela tiden så har mamma henne i selen för att över huvud taget kunna laga mat och städa. I dag hade mamma henne i selen när hon skulle laga Edinas mat. Eftersom Edina har långa armar fick hon tag i en kokande grytas skaft. Det resulterade i att ganska mycket kokande vatten skvättade ur den. Turligt nog så träffades varken Edina, Loke, Anna eller mamma fast vi alla stod runt spisen.


Edinas långa armar kan vara lite klåfingriga tycker hennes vänner och det uppskattas inte alltid. I dag försökte Loke att värja sig, från dem, men det gick inte så bra. Edina är väldigt förtjust i Loke och mamma förstår henne precis för han ser ut och är som en liten prins.


Slutet gott allting gott. Den underbara morgonen slutade med en promenad till Hornstull där Anna och Loke skulle få lunchsällskap. Mamma och Edina begav sig hem därifrån.



Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards