Alla inlägg den 24 september 2007

Av Cecilia - 24 september 2007 19:25

På förmiddagen var vi på babysim som vanligt på måndagar. Edina var på bättre humör än förra veckan. Det innebar att vi kunde göra två dyk och alla andra övningar som vi skulle göra.


En tand håller på att komma ut i Edinas mun. Den sitter högt upp i ett hörn och är svår att se. Mamma kollade när Edina somnat och det visade sig att den inte tittat ut än. Efter råd från Anna smörjde mamma in tandköttet runt tanden med Alvedon. Edina gnider sig mycket runt näsan och mamma tror att det är för att tänderna gör ont. Hon slutade gnida sig runt näsan efter att mamma smörjt på Alvedon.


Lägger in en bild från i går eftersom batterierna i kameran tog slut.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards