Alla inlägg den 5 september 2007

Av Cecilia - 5 september 2007 18:14

Morgonen började som vanligt med att Edina skulle sitta i famnen och sen skulle hon sitta i famnen igen och igen och igen. Det är himla mysigt tycker vi båda, men ibland måste man få nåt gjort.


När vi väl fått på oss kläderna åkte vi och träffade Christine och Malte. Vi började med att äta på Gallerian. Edina skrek inte när hon åt denna gång (till middagen gjorde hon det). Sen gick vi på Clas Olsson (ett av mammas favoritställen) och handlade en massa elsaker och annat smått och gott.


Eftersom vädret var toppen och sällskapet likaså så blev det en promenad ut på Skeppsholmen och Kastellholmen. Vid halv tre var det dock dags att åka hem och förbereda Edinas middag som inte blev någon glad seans.


Det känns som att det var alltför länge sedan vi träffade Christine och Malte för Malte var ingen liten bebis längre. Han hade blivit en stor bebiskille som kunde vara med och omvärldsbevaka.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards