Alla inlägg den 14 september 2007

Av Cecilia - 14 september 2007 17:56

Dagens besök var bl a på ett ställe vi varit på rätt ofta på senaste tiden. Betraktaren får gissa vart själv.


Edina gillar när vi är ute och shoppar. Tidigare har grytor och annat som gått att trumma på varit favoriter. I dag kom hon på att om hon tömmer kassarna efter vägen så måste mamma plocka upp det hon kastar ut ur vagnen.


Vi inhandlade en mapp som ska innehålla alla papper från försäkring, bank m m som gäller för Edina. Det kan vara bra att ha ifall det skulle hända mamma något. Inte för att mamma tror det, men man kan ju aldrig säkert veta med tanke på att folk mms:ar när de kör bil numera. Skrämmande!

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards