Alla inlägg den 9 september 2007

Av Cecilia - 9 september 2007 17:52

Mamma älskar att vara med Edina men trots det så blev det en jobbig dag. Regnet tar verkligen ner mammas humör. Mamma pratade dessutom med pappa och hon blir alltid lika arg och sen ledsen när de talats vid. Pappa vill lika lite som mamma att det ska vara så här. Han vill att de ska kunna umgås på ett bra sätt så att han kan hjälpa mamma ibland.


Mamma vill att de ska få hjälp av någon som är professionell för att hon ska kunna umgås med pappa och känna att det är okay.

På eftermiddagen var mamma så ledsen att hon behövde komma bort. Vi tog då vårt pick och pack och åkte till Katja, Maths, Elmo och Safira. Det är alltid lika trevligt att träffa dem så mamma blev på bättre humör. Med oss hem fick vi en riktigt fin sommarbukett som de plockat på sin kolonilott i Årsta. Mamma längtar till vi får en egen kolonilott i Vinterviken. Kön är lång, men ack den som ger upp hoppet.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards