Alla inlägg den 16 september 2007

Av Cecilia - 16 september 2007 19:34

Edina har hittat en sittstil som gör att hon nästan aldrig trillar omkull längre. Hon drar dessutom inte upp sig om hon känner sig osäker. Mamma är glad att Edina är så smart att hon förstår att hon ska vara försiktig för då slipper mamma vakta henne hela tiden.


Anna och Loke har hjälpt oss så vi kunde tvätta våra täcken och kuddar i dag. Först hjälpte de oss att bära alla täcken och kuddar till tvättstugan. Sen passade de Edina när mamma gick till tvättstugan och hängde den rena tvätten och laddade en ny maskin. När mamma skulle gå nästa varv var Edina grinig så då passade mamma och Edina Loke medan Anna gick till tvättstugan. Sista varvet gick mamma och Edina till tvättstugan för att hämta den rena tvätten. Det är tur att vi har Anna och Loke och även några andra som kan hjälpa oss.


Mamma är tacksam att Anna är en gammal vän som kan stötta mamma och tala om för henne att hon inte håller på att bli galen när livet krisar. Mamma vet att Anna läser det här. Tack för att ni finns!


I vår lilla värld är Edina det största underverk som finns. Mamma har aldrig upplevt nåt finare än Edina. Edina verkar tycka detsamma om mamma. Mamma hoppas att hon tycker det även när hon kommer i tonåren.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards