Alla inlägg den 10 september 2007

Av Cecilia - 10 september 2007 18:55

Detta är en personlig blogg avsedd främst för mammas familj och vänner. Det som skrivits har inte alltid varit smickrande vare sig för mamma eller för pappa. Edina är dock fantastisk och gör aldrig fel trots att hon grinar och håller mamma vaken ibland.


Mamma ska inte nämna pappas på ett ofördelaktigt sätt i bloggen mer. Det är okay att skriva om sina egna fel och brister, men om pappa vill att någon ska läsa om hans så får han skriva en egen blogg. Observera att det mesta skrivet om honom är positivt eftersom mamma gillar honom.


Bloggen kommer även i fortsättningen att var personlig vilket innebär att mamma kommer att skriva om sina egna brister och fördelar även i fortsättningen. Hon ber om ursäkt för att hon skrivit ofördelaktigt om pappa vid två tillfällen.


Vi var på babysim i dag och det var som vanligt helt fantastiskt. Hon dök två gånger. Pappa följde med. Edina accepterar att vara i hans famn med så mamma överdriver när hon skriver att hon alltid måste ha Edina i famnen.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards