Alla inlägg den 4 september 2007

Av Cecilia - 4 september 2007 18:27

Jaha då var det dax för Ikea igen. Vi promenerade först till Kvantum och sen gick vi till Ikea för att köpa klädstången. När vi handlat färdigt var vagnen fullastad och tung. Edina är tycker att det är kul att åka fullastade vagnar.


Mamma oroade sig för att det skulle vara en gammal buss med enorma trappsteg och det gjorde hon rätt i för det var det. Vi fick hjälp så det gick bra. Busschauffören pratade med oss när vi kom till Fruängen och sa att vi skulle vara glada att bussen han körde innan gått sönder för den var ännu sämre för barnvagnar. Mamma undrar just hur den bussen såg ut för den buss som vi åkte hade ENORMA trappsteg.


Edina är i en period när hon bara ska vara i mammas famn annars grinar och skriker hon. Dessutom har hon börjat gallskrika när hon ska äta. Det är rätt jobbigt att vara hennes mamma just nu. Förutom att mamma tror att hon blir psykiskt sjuk om Edina inte slutar att skrika snart så har hon ont i ryggen av att bära henne i selen hela tiden.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards