Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av Cecilia - 27 augusti 2007 09:28

I dag började vi på babysim. Första passet varade endast i 20 minuter. Edina började att gråta i början, men när hon fick en leksak att leka med gick det bra.


Mamma hade tänkt städa när vi kom hem, tyvärr går inte det längre. Edina ska vara i famnen hela tiden. I morgon tror mamma att hon måste börja med femminutersmetoden fast hon helst inte vill. Det innebär att Edina ska lära sig att somna själv genom att hon får ligga ensam i sin säng i femminutersintevall. Vart femte minut går mamma in och bäddar om henne. Så håller det på ända tills hon somnat. Mamma vet att det kommer att bli jobbigt, men det känns som att det måste göras.


Puh mamma gruvar sig redan för i morgon.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards