Alla inlägg den 17 augusti 2007

Av Cecilia - 17 augusti 2007 14:50

I dag har Edina ätit pasta för första gången. Mamma använde som vanligt den underbara Magic bullet maskinen. Först satte hon ner en avocado som hon vet att Edinas mage klarar av. Efter det satte hon ner pasta och körde det i maskinen. Sen tog hon fram potatis som hon gjort i går och katrinplommonpure som hon köpt. Potatisen fyller hon ut med bara för att Edina ska få en full portion när hon vänjer sig vid något nytt.


Observera att maten och kläderna matchar varandra i dag.


Efter maten såg Edina på tv en stund och sen somnade hon.


Till middag blir det potatis och blomkål.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards