Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Cecilia - 21 augusti 2007 08:53

I dag åkte vi in till Myrorna i Hjorthagen. Mamma hittade ett par högtalare för 75 kr så nu kan vi lyssna på musik igen.


Sen tog vi en promenad från Åhlens till Slussengallerian med Hossein. När vi kom dit började Edina skrika eftersom hon ville ha tissetåren. Det enda mamma tänkte var att snabbt hitta en stol att sätta sig på för att amma henne.


Mitt i amningen kom en rabiat kvinna och gapade och skrek att mamma inte fick amma där. Det visade sig att man inte fick amma på "Slussen bageriet". Mamma tycker synd om den rabiata kvinnan som tydligen har någon typ av komplex som tycker att det äckligaste i hennes värld är ammande kvinnor och diande barn. Mamma tycker att det finns äckligare saker här i världen som t ex pedofiler, våldtäktsmän, rånare klottrare m m, listan kan göras lång.


Nåt fika på "Slussen bageriet" blir det knappast någonsin för denna mamma och hennes sällskap i detta liv. Inte rekomenderar hon andra att gå dit heller.


Mamma har lovat Hossein att lägga in en bättre bild. Han gillar inte den gamla så här kommer den. Tyvärr inga bilder på Edina i dag.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards