Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Cecilia - 9 augusti 2007 15:31

I dag har Edina varit fotomodell. Det måste vara den vackraste modellen i världen tycker mamma. Trots strul (Edina ville inte sova) natten innan och allt gnäll på morgonen så blev det några bra foton.


Efter modellandet var Edina tvungen att få en slurk som den diva hon är. Mammas tissetår är det enda som är gott nog.


När vi kom hem sov Edina som en stock i två timmar. Mamma tycker att hon kunde sova om natten i stället. Numera är Edina uppe till sent och stiger upp före f...n på morgnarna. Några eftermiddagar har hon somnat men vaknat efter en halvtimme och då har det blivit RIKTIGT sent.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards