Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Cecilia - 14 augusti 2007 18:09

Jaha, nu har det börjat. Edina ställer sig på alla fyra och blir förbannad när hon inte orkar stå så länge som hon vill. Ibland när det vill sig riktigt illa ramlar hon på huvudet och då gråts det frisk. Inte så konstigt tycker mamma eftersom det ser ut att göra ganska ont.


I dag har vi varit och träffat den jättegravida Maria i Farsta. Hon är nästan lika stor som mamma var. Bebisen är beräknad till den 5/9, men har redan fixerat sig så den kommer nog snart.


När vi åkte hem träffade vi mammas kusin Marina och hennes kille. Marina är Bennys syster. Det visade sig att de tänkt ringa oss och höra om vi ville ta en fika med dem. Hoppas det blir av snart. Mamma tycker att det skulle vara kul att träffa dem för de är jättetrevliga.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards