Alla inlägg den 20 augusti 2007

Av Cecilia - 20 augusti 2007 07:39

Som vanligt blev det en lååång promenad. Vi gick till Hornstull för att köpa en sele till barnvagnen och en förstärkare till ramen. Det är ganska skönt att promenera med Edina för då slipper mamma vakta henne när hon hänger i gardinerna som om de vore lianer och när hon gnager på kablarna.


Edina skrattar när mamma säger att hon inte får hänga i gardinerna och sen vänder hon sig om och börjar hänga i dem. Snart drar hon upp sig i dem. Det skulle hon nog redan gjort om mamma lät henne.


Förutom att leka med det man inte får leka med så gillar Edina att jag runt med sin musikboll samt en röd plastmugg från IKEA.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards