Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Cecilia - 2 augusti 2007 17:30

Det blev en tidig morgon i dag eftersom Edinas höfter skulle röntgas på KS. Allt visade sig vara bra med höfterna. Det var ett parti i höften som såg lite kantigt ut, men det brukar gå till sig när barnen börjar gå. Nästa röntgen blir i juni 2008.


I dag syns även en lite vit prick, uppe till höger, i Edinas mun så den första tanden har kikat fram.


Den tidiga morgonen gör att mamma är trött men Edina har sovit tack vare "Peltor for kids" som är hennes hörselkåpor. Tur att vi har en matchande tutte å:-)


Vi hann med en fika med gravida Anna. Tyvärr tog den här mamman ingen bild på den fina magen, men dock en bild på den fina blivande mamman.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards