Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Cecilia - 16 augusti 2007 09:22

Edina har redan hunnit äta en stor portion gröt. Mamma får återvinna en del av det som kommer ut för att Edina ska få i sig en hel portion. Edina har även bajsat stort och det kan man säga ger en bra start på dagen. Det kan lätt bli lite gnälligt annars. Nu sover hon som en princessa vilket bådar gott inför en fikadejt med mammas kusiner Benny och Marina.


Kusinerna och Edina träffades på Lasse i parken som var lika fint som vanligt och dessutom trevligare än vanligt. Mamma tyckte det var så roligt att träffa Benny och Marina. De har inte träffats mycket, men mamma kände ändå att det finns en speciell samhörighet. Konstigt! Undrar om det är generna som gör det eller om de råkar vara ett sällskap som mamma trivs med. Edina trivdes också i sällskapet. Hon killade (tog det lungt) som ungdomarna i Stockholm säger.


Det som inte syns på bild är att Marina är höggravid. Hon är beräknad till sista augusti.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards