Alla inlägg under oktober 2007

Av Cecilia - 2 oktober 2007 17:08

Eftersom mamma inte hittat något forum som har funktionen med lösen så fortsätter vi ett tag till.


I dag kom vi hem efter att ha haft det supertrevligt hos Anna och Loke. Loke väckte Edina när hon sov middag i går och båda tyckte det var fantastiskt. De leker jättebra intill varandra fast de är för små att leka tillsammans.


Mamma och Anna konstaterade, på morgon, att livet varit så mycket enklare den tid vi bodde tillsammans två vuxna och två barn. Den ena har fixat medan den andra varit med barnen. Vi har även kunnat lyxa till det med en dusch utan barn som måste roas under tiden man duschar. Även känslan av lyx varierar alltså beroende av vilken situation man befinner sig i.


Åter hemma påbörjades städning. Pappa skulle ha kommit och träffat Edina men eftersom hon är snuvig och rätt trött kom vi överens om att det räcker att de träffas i morgon.

Av Cecilia - 1 oktober 2007 14:14

Som vi skrev tidigare så bor vi hos Anna och Loke ett par dagar. Edina tycker det är jättekul eftersom Loke har galet mycket leksaker som de kan kampas om. Mamma och Anna turas om att vakta barnen och fixa i köket.


Från och  med nu kommer mamma att sluta blogga på detta forum. Vi kommer att skaffa en blogg som är lösenordsskyddad. Endast släkt och vänner kommer att få tillgång till lösen. Återkommer till er.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards