Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Cecilia - 8 oktober 2007 16:18

På förmiddagen kom pappa för att träffa Edina. Vi gick tillsammans på tandinformation på bvc. Vi fick även vårt åttamånaderssamtal i dag. Det var kul att pappa fick vara med på det. Efteråt gick vi hem för att äta lunch. Mamma tyckte att det blev lite kaosartat. Ny smak på maten och fler människor än vanligt. Edina skrek som vanligt när hon äter mat med ny smak.


Efter lunch gick mamma och Edina till Skärholmen för att handla på kvantum och Clas Ohlson. Vi fick väl med oss en tredjedel av det vi skulle handla. Bättre det än inget. Mamma håller på att barnsäkra hemmet bit för bit.


Edina har sagt titta och där i ett par dagar nu. Mamma trodde först att hon hörde fel men orden har upprepats och ofta i kombination med att hon pekar.

Mormor tycker mamma är med så lite på bild så det fick bli två bilder på en gång. Edina är också med så klart.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards