Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Cecilia - 17 oktober 2007 19:46

Nattamningen är över. Bakslaget som alla varnat för kom i dag. Edina har gnällt efter mamma hela dagen och varit arg vid matbordet. Mammas rygg- och armmuskler är stenhårda och ömma av allt bärande. Det är tur att mormor är här och lagar mat och sköter ruljansen.


Vi fick besök av mammas kusin Benny i dag. Han hade med sig en "Herr Nilsson" apa. Himla fin är den tycker vi båda. Edina skrattar när hon leker med den. Mamma hade tänkt köpa en apa till vår djursamling men nu behövs inte det. En riktigt vacker höstbukett fick vi med.


Mormor, mamma och Edina uppskattade besöket mycket!

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards