Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Cecilia - 5 oktober 2007 20:00

Morgonen började som vanligt med att mamma gjorde frukost medan Edina såg barnprogram. Favoritprogrammen är "Dora utforskaren" och "Postis Per".


Mamma, Edina, Marina och Saga hade planerat att åka till Ikea i dag. Marina och Saga hade sovit lite dåligt så de ringde och sa att de behövde sova i stället. Mamma kände sig också trött så hon bestämde att även vi skulle sova lite.


Efter att mamma sovit en halvtimme och Edina i två timmar så var vi pigga och utvilade. Sagt och gjort vi åkte till Ikea. Edina fick äta middagen där i stället för hemma.


Mamma handlade en madrass till Edinas lekrum så nu ska mamma bara snickra en säng att ha den i. Eftersom vi får den hemkörd så passade vi på att handla annat med. De hade äntligen fått in hyllorna vi väntat på så nu blir det nog inte så mycket Ikea på ett tag.


Vi har även fått tag i en begagnad resesäng och en barnstol på blocket. Nu ska vi bara bestämma när vi ska hämta grejerna. Måste förbereda för att Loke ska börja vara här en dag i veckan. Vi ser fram emot det. Vi tror dock att Anna hellre skulle vara hemma själv med sin älsklingskille, men måste man jobba så måste man.


I morgon kommer mormor. Vi läääääääääängtar!!!!!!!

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards