Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Cecilia - 13 oktober 2007 18:31

Det började med att Edina fick en lång natt. På morgonen var hon på något bättre humör än i går. Sen fortsatte det i samma anda resten av dagen.


Pappa hälsade på i dag. Han tog en promenad med Edina och så lekte de lite här hemma. Det gick bättre att umgås med både pappa och mormor, i dag, än vad det brukar gå.


När pappa åkt for vi till Täby och hämtade resesängen vi köpt på blocket. Sen hämtade vi mormor och åkte till Silvan bygg och senare till City gross. Två butiker som mamma gillar. City gross hade fått in julsaker. Gissa om det var svårt att låta bli att handla. Edina gillade alla spelande och blinkande saker.


Babyskyddet börjar bli för litet så det är tur att mormor tagit ner en bilbarnstol som räcker till Edina är tre år. Det är lite skillnad på när hon var 23 dagar och satt i babyskyddet jämfört med i dag.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards