Alla inlägg den 9 oktober 2007

Av Cecilia - 9 oktober 2007 07:50

Edina är inte lika förtjust i mormor längre. Nu är det bara mamma som gäller. Mamma tycker att hon är lite grinigare än vanligt och att hon drar sig i öronen. Loke har fått öroninflammation och det smittar så vi ska till läkaren i morgon.


På eftermiddagen var vi till mammas sångpedagog för första gången. Det var himla kul tyckte mamma och mindre kul tyckte Edina. Det visade sig att mamma anstränger sina stämband när hon pratar och att det är dialektalt. Nu övar mamma på att prata luftigt för att vila stämbanden. Sen fick hon hemläxor som mormor helst inte vill att hon gör. Mamma gör dem i alla fall.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards