Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Cecilia - 3 oktober 2007 15:04

Pappa kom förbi för att träffa Edina i dag. Mamma såg fram emot att få sova en stund medan de umgicks. Eftersom Edina sovit lite på förmiddagen så var hon grinig. När pappa varit här en timme och Edina hela tiden kollade vart mamma var tänkte mamma att hon nog inte skulle få sova nåt.


Efter en timme fick Edina mat och sen blev hon på bättre humör. Då tog pappa Edina på en promenad och mamma gick och lade sig med öronproppar. Efter en stund ringde pappa och undrade över barnmat som han lovat att handla åt oss och sen somnade mamma in.


Efter ett tag vaknade mamma av att det knackade på dörren. Det visade sig att pappa hade knackat på, ringt på, ringt på båda telefonerna och kastat sten på fönstret utan att mamma hört något. De hade varit utanför i ca 30 minuter medan mamma sov gott. Edina ville inte vara i vagnen så pappa hade fått bära henne vilket är jobbigt om man ska göra det någon längre stund. Mamma var tydligen lite trött i dag.


När pappa åkt var Edina trött. Hon somnade men vaknade till efter 30 minuter. Mamma stack in handen i sängen och strök henne på ryggen när hon kröp omkring i sin säng och då somnade Edina mitt i en krypning. Vid det här laget har hon sovit i 1.5 h.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards