Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Cecilia - 22 maj 2013 08:53

Måste bara tipsa om apoteket.se. Där kan man beställa alla receptföreskrivna läkemedel och man har stenkoll på vilka mediciner som finns kvar. 


Eftersom Edina har en massa mediciner som aldrig finns när man besöker apotek för att hämta ut medicin så får jag nästan alltid gå till apoteket två gånger. Nu har jag börjat beställa medicinerna via weben i stället och det är toppenskönt. Det gäller att optimera sin tid som förälder.


De har även en app som du kan ladda ner på mobilen. Tyvärr går det inte att beställa mediciner via appen, men man kan se vilka recept som finns kvar och när de går ut. Nu väntar jag på att de tar fram en app där man kan beställa mediciner.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards