Alla inlägg den 16 maj 2013

Av Cecilia - 16 maj 2013 18:21

I dag är en stor dag. I dag har förskolan en fest för alla barn som ska  börja skolan. Mellan 18-20 bjuds de på fest och föräldrarna får inte vara med. Det började med en fördrink på gården som försmak på vad som komma skall.


Lämnade en tjusig tjej innan jag gick hem och lade mig i sängen för att se "Hem till gården". Tyvärr hade det ställts in p g a hockey så då bloggar jag i stället. Edina har verkligen längtat efter festen och nu är den äntligen här.   

Två timmars ryggläge förtjänar jag nu efter att först ha fixat ett AfterWork för 52 personer på jobbet samt hållit ett föredrag innan jag gick hem och fixade Edina under 1.5 timme.


Måste verkligen tacka gudarna för att jag har hjälpsamma kollegor som fixade med mig i dag. Tyvärr kunde jag inte stanna för att själv vara med på AfterWork. Hoppas dock få smaka på resterna av menyn "Afrikas hjärta" i morgon.


Ska bli spännande att hämta hem lilljäntan eller jag menar storjäntan.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards