Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Cecilia - 5 maj 2013 18:43

Nu längtar vi sjukt mycket efter att kusinen Fabian, moster och mormor kommer hit. De kommer på onsdag kväll och sen har vi en lugn kväll på ett par timmar tillsammans. Sen följer fyra dagar med full rulle. Det blir Sean banan, shopping och lite fördelning av tid till barn och vuxna.


Jag ska ut och umgås med en vuxen helt själv. Edina ska vara med mormor helt själv. Moster och kusinen ska träffa en kompis helt själva.


Två dagar, 23 timmar och några minuter ....



Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards