Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Cecilia - 13 maj 2013 16:19

Nu känns det som att målet är nära när det gäller att bli symptomfri från Borrelian. Eftersom den kommer i skov uppskattar jag att jag är 80% på väg till tillfrisknande. Summerar jag bara denna månad så skulle jag säga att jag tillfrisknat med MINST 95%.


Även symptomen för Twar har minskat drastiskt. Sen förra månaden har jag kunnat känna förändring på dagsbasis. De knottriga och mörkt blå slemhinnorna har nästan blivit helt släta och fått en gul ton. Gissar att det tar ett tag för dem att återhämta sig helt efter13 år med Twar och att det gula är restsymptom eller ärrbildning. Vad gäller Twar så hoppas jag vara symptomfri till nästa månad.


När det gäller smärtorna i benen som förmodligen beror på Ehrlicia eller Bartonella så har de blivit sämre sen jag började cykla för en och en halv månad sen. Fick nys om att det finns en ört som kan bita på detta. Hoppas verkligen det för jag orkar inte med mer antibiotika på ett tag.


Idogt intag av örter trots magsmärtor har gett resultat. Nu har jag även ingetts hopp om att tillfriskna till 100% om den nya örten hjälper. Återkommer om den när jag vet mer!


Hoppas detta kan ingjuta hopp i fler än bara mig!

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards