Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Cecilia - 23 februari 2013 15:59

Nu har jag hittat en butik som har Laktosfri mjölkchoklad. Den är gjord på äkta mjölk och sagolikt god. Finns i tre smaker naturell, hasselnöt och tranbär. Tyvärr kan de innehålla spår av gluten enligt innehållsdeklaration.


Innehavaren av butiken (en mycket hjälpsam och trevlig man) sa att han kan ta in laktosfritt smågodis om det finns efterfrågan.


Tyvärr kostade 80g 47 kr. Svindyr alltså.


Adress: Odengatan 63, Stockholm.  

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards