Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Cecilia - 19 januari 2013 17:21

Hej, jag vet att många vill veta vad örterna innehåller. Ska försöka göra en översättning, men ni får själva kolla att det verkligen stämmer. Är inte så bra på Tyska.


Börjar med de terapeftiska örterna TBB Plus. Är långsynt och har svårt att läsa på burkarna. Så jag tar en burk i taget. I dag börjar jag med TBB Plus.


Är ingen expert så ni får ta mina kommentarer till med en nypa salt.


Polyporus Extrakt Pulver - En svamp som jag inte vet vad den är bra för/mot.

Andrographis Paniculata Extrakt BLATT Pulver - En ört som kan lindra symptom vid fökylning och som i kombination med annat kan förstärka immunförsvaret.

Artemisia annua Beifuss Extrakt Pulver - Malört en ört som är inflammationshämmande och bra för matsmältning. Finns dock flera olika sorter.

Hydropropylmethylcellulose - Kanske det de gör kapseln av. En gissning från min sida.

OPC Tranbenkernextrakt - Druvkärneolja med nyttiga oljor som t ex OMEGA 6 m m.

Cat´s Clow Extrakt - Kattklo en ört som botar Borrelia. Samento utvinns ur denna ört.

Grapefrukten Extrakt - Grapefrukt som jag inte riktigt förstår varför den används. Kan vara farlig i kombination med läkemedel har det visat sig.

Knoblauchextrakt - Vitlök sägs vara bra vid förkylning.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards