Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Cecilia - 27 januari 2011 19:17

I dag värmde Edina mitt hjärta. Hennes pappa ringde för en stund sedan. Det första hon sa till honom var: -"Vet du jag vill vara med min mamma hela tiden för hon är så kul". Kan man få bättre komplimang av sitt barn? Vi hade verkligen kul för vi låg och brottades på en madrass i vardagsrummet precis innan vi svarade.



Han ville veta vad hon vill ha i present. Edina har inga önskemål. Hon fick allt hon önskade sig i julklapp. Jag har verkligen försökt hitta på nåt. Hon gillar ju glitter så kanske nåt glittrigt.


Nu är kalasen planerat. Först kommer pappa på födelsedagens morgon, sen kommer kompisarna från byn. På kvällen kommer Anna och Loke och sover över och deltar på kalaset för gamla vänner dagen efter .


I dag har jag börjat gå med stavar på lunchen. De har tagit bort friskvårdstimmen på jobbet så då får jag hitta på nåt annat. Kroppen är redan nog skör. Någon som har ett bra träningstips för en trångbodd, ensamstående mor med ont om fri tid?


Ni får klara er utan bild i dag. Det gick inte att ladda upp någon.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards