Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Cecilia - 15 januari 2011 09:43

Det börjar bli trångt i soffan när man ska dela den med hela familjen. Förutom mig och Edina så är det f v Vendi Goobi, Lisabelle, Loke och Edina. Vilken tur att vi beställt en ny större soffa.

  

Vi är fortfarande hemma p g a att Edina är förkyld. I går var jag tvungen att handla. Turligt nog var grannen Johanna hemma. Vi packade Edinas väska och gick över via källaren. Edina sa att hon ville vara själv med Johanna en lång stund så då passada jag på att handla. Vill inte ta med henne ut. Nu ska den jävla förkylningen väck. Vi håller oss inne denna helg. Efter att Edina fått egen tid med Johanna gick vi hem och lekte affär och kalas. Sen ramlade Edina och slog sig rejäl i huvudet. Som tur var fick hon inga symptom på hjärskakning.

    

Någon som har något tips om hur vi kan roa oss denna helg här hemma?

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards