Alla inlägg den 13 november 2011

Av Cecilia - 13 november 2011 16:42

Nu har vi haft en jättemysig helg igen. Fredag blev det mys m Linda och Siri med övernattning.

 
Lördag kom Anna och Loke förbi och ungarna var världens gulligaste lejon. Luvan och nosen finns på Ikea. Edinas ögonmask har vi köpt på Kolmården.

I dag har vi firat Caspians födelsedag  m Johanna och Caspian, flera veckor i efterskott.  

Edina fick ihop ett alster som jag inte sett henne göra förut. Det är så häftigt att se hur hon utvecklas i sitt skapande.  

Har anmält intresse på en trea. Var på plats 39. Alla 20 som fått visning har tydlingen hoppat av. Nu står jag på plats 18. Tror inte jag kan ta den om jag får den. Orkar inte flytta nu. Trots att helgen varit lugn har jag ont i ansiktet igen. Ser fram emot att Edina ska på dagis i morgon så jag kan vila. Har i alla fall tur att vi har vänner som inte ger upp om oss.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards