Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Cecilia - 5 maj 2012 16:28

Här kommer bilder från vårt fantastiska liv ... men stökiga och smutsiga.  

Mitt i städningen (någon dag i veckan) ville Edina showa. Hon satte mig i gungstolen och sen bar det av på en fantastisk resa. Det var bara att glömma den nästan ogenomträngliga hallen och allt annat som svämmade över. 

      

I går var det dags för årets balettuppvisning. Två små sötisar i mitt liv förgyllde eftermiddagen. Edina var exalterad och dessutom jätteglad för alla blommor och att pappa var med och följde med hem för lite lek. 

      

I dag bjöd jag in Anna och Loke på cheesecake. Som tack var det två sötisar som putsade mina fönster.    

Sen gjorde Edina och jag sega bubblor med sirap och slog in paket till en, för oss, viktig tjej ...

Nu sitter Edina och säger bredvid mig: -"Du skojar att det var ost i kakan". och skrattar osäkert. Hon avskyr ost, men tydligen inte i alla former.


I dag sa min mamma att jag får välja en buske eller ett träd till stugan. Då började det kännas som att sommaren strax är här.


Nu ser vi fram emot i morgon.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards