Alla inlägg den 2 december 2012

Av Cecilia - 2 december 2012 17:23

Efter två kalas och bullbak under en helg är Edina helt manisk. Hon babblar, leker och gör allt på en gång. Ibland undrar jag dessutom om hon är gjord av gummi eftersom hon studsar upp och ner hela tiden. Själv ligger jag i soffan och pustar ut efter kvällens bakning och förstås provsmakande av bulldeg, råa bullar och sist men inte minst varma bullar med mjölk. Burp!  

Av Cecilia - 2 december 2012 10:49

När Edina och jag var på väg till vår käre Lokes kalas i går så hade vi ännu en konversation som ledde till att jag fick sitta och hålla mig för skratt under resan.


När jag frågade vad Edina sa så sa hon att hon bara babblar. Sedan sa hon att hon är bra på att babbla. Vi kom sedan överens om att vi båda är rätt bra på att babbla men att vi har en vän som babblar mer än alla andra. Edina sa då utan eftertanke.


När jag pratar med henne i telefonen måste jag vara tyst i flera minuter...





Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards