Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Cecilia - 15 juni 2013 15:42

Nu har det gått sju månader sen jag började med örtbehandling. Tyvärr har jag fått extremt ont i benen sen efter kristihimelfärd. Senaste månaden mer extremt än innan. Även minnet och synen har fått sig en törn.


Det har alltså inte hänt mycket på förbättringsfronten. Däremot för ca fem dagar sedan började jag få tillbaka symptomen jag fick när jag först fick borrelia. Stel nacke, huvudvärk, smärtor i ansiktet. I förrgår kväll gav jag upp och började ta Doxycyklein. Vet inte om jag blivit smittad på nytt eller vad som händer. Det är läskigt detta.


Har dock ingen yrsel och domningarna är nästan helt väck. Ja, jag får vara glad för det lilla. Har läst att precis samma sak har hänt andra så jag borde inte bli förvånad, men jag kan inte stå emot att bli nedlagen. Hur många år av mitt och Edinas liv ska slösas bort på detta sätt?

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards