Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Cecilia - 1 juni 2012 18:52

Träffade den troende läkaren i dag. Jag kan börja om med behandligen. Tror inte att jag vågar mig på Rimactan igen. Man ska vara rädd om sin lever.


Fick även byta ut Azithromycin mot en annan medicin som inte ger sådana hemska diarreér. Kommer inte ihåg vad den hette, men det kommer info när jag hämtat ut den.


Symptomen på Ehrlicia är för närvarande borta d v s illamående och frossa. Även smärtorna i benen lyser med sin frånvaro.


Borreliasymptomen har tyvärr slagit ut i full blom igen. Yrsel, ont i ansiktet och domningar.


Till veckan måste jag hitta ett lab som kan ta uppföljande prover på mig. Tydligen rätt dyrt. Får skynda mig att långa pengar medan jag forftarande har kvar mitt arbete.


Håll tummarna för att jag klarar behandlingen så jag kan behålla arbetet. Kan eventuellt klara mig på 75% inkomst ett tag om jag blir utförsäkrad. Det blir tufft men jag känner inte att jag orkar pressa mig upp i arbetstid. Det är på gränsen redan nu.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards