Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Cecilia - 30 juli 2007 13:52

Pappa klarade sig inte utan att träffa Edina så han kom och tog en promenad med henne på förmiddagen. Mamma tog för första gången, sen Edina kommit till världen, en dusch i lugn och ro sen gick hon och lade sig. Hon hann inte somna men vilade en stund i alla fall.


När Edina somande passade mamma på att tvätta kläder och städa lite. Felanmälde även en sönderslagen ruta i trappen som några jävla vandaler slagit sönder. Om mamma hört dem, i lördags natt, hade de varit lika trasiga som rutan.


Edina blöder uppe i munnen så det kanske är en tand på G. Hon bet bara på filten, i barnvagnen, vad mamma såg.


Morötter var lite godare men inget är lika gott som potatis. Nu måste mamma plocka till i köket.

Presentation


Fokus i mitt liv är min dotter Edina. Älskar mitt jobb som GIS-samordnare. Brukar säga att jag har världens bästa unge, jobbar och bor i Paradiset. Privat älskar jag skor och taklampor. Tyvärr kan jag inte frossa i någedera p g a platsutrymme.

Omröstning

Den ena dricker en dryck till brända mandlar och popcorn och den andra en annan. Vilka drycker dricker vi?
 Edina saft och Cecilia mjölk
 Cecilia saft och Edina mjölk
 Cecilia kaffe och Edina mjölk

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards